
Subj: Re: Front Page, WSJ, This guy sent an email to Kelman about me and the press ... 
Date: 3/6/2008 10:18:52 A.M. Pacific Standard Time
From: SNK 1955
To: dheimpel@gmail.com

Page 1 of 1

Thursday, March 06, 2008 AOL: SNK 1955

In a message dated 3/6/2008 9:50:07 A.M. Pacific Standard Time, dheimpel@gmail.com writes: 

give me armstrong's email address. 

david.armstrong@wsj.com 
  
Attached is the paper I wrote that caught his attention. "ACOEM Exposed, A case study in sham peer review 
and conflicts of interest". 
  
if you go on mold-help.  You will see my original dec from the case.  What you will also see is that the attached 
paper, that caught David's attention, is a much better written version of my declaration from this case of Kelman 
vs Kramer, focusing more on just ACOEM.  
  
http://www.mold-help.org/content/view/625/ 
  
But the point of all of these writings is what they were trying to shut me up about in the press release.  BELOW 
IS WHAT THEY WERE TRYING TO INTIMIDATE ME AND SILENCE.  
  
He admitted the Manhattan Institute, a national political think-tank, paid GlobalTox $40,000 to write a position 
paper regarding the potential health risks of toxic mold exposure. Although much medical research finds 
otherwise, the controversial piece claims that it is not plausible the types of illnesses experienced by the 
Haynes family and reported by thousands from across the US, could be caused by "toxic mold" exposure in 
homes, schools or office buildings. 

In 2003, with the involvement of the US Chamber of Commerce and ex-developer, US Congressman Gary 
Miller (R-CA), the GlobalTox paper was disseminated to the real estate, mortgage and building 
industries'associations. A version of the Manhattan Institute commissioned piece may also be found as a 
position statement on the website of a United States medical policy-writing body, the American College of 
Occupational and Environmental Medicine. 

 
 
 

It's Tax Time! Get tips, forms and advice on AOL Money & Finance. 


